Studio Brussel komt dit jaar naar het provinciaal domein Puyenbroeck in Wachtebeke (Oost-Vlaanderen) en CD&V Oost-Vlaanderen wil graag zijn steentje bijdragen.

De opbrengst van onze actie gaat integraal naar vzw BiJeVa. BiJeVa ofwel ‘Bijzondere Jeugd Vakanties’ is een vrijwilligersvereniging die gezinnen in armoede begeleidt en vakantiekampen en activiteiten organiseert voor kansarme kinderen in Oost-Vlaanderen. Zo willen ze ook deze kinderen laten genieten van hun jeugd, hen kansen aanreiken die voor andere kinderen evident zijn en zo kinderarmoede en de gevolgen daarvan bestrijden.

CD&V Oost-Vlaanderen kiest voor dit project omdat we geloven dat kinderen ten volle van hun jeugd moeten kunnen genieten en eerlijke kansen moeten krijgen, ongeacht de omgeving waarin ze worden geboren.

Op de CD&V info-avond over fuseren in het OCP in De Pinte heeft de partij hierop al een voorzet genomen : er werden snoeprepen van Eerlijke Handel uit de WW van De Pinte te koop aangeboden.

De opbrengst gaat integraal naar dit initiatief.